Intrebări frecvente
Întrebări și răspunsuri despre toate serviciile
Depunerea cererii
- Cine poate solicita un credit?
Puteți solicita un credit dacă sunteți cetățean al Republicii Moldova care deține buletin de identitate al Republicii Moldova, dacă ați împlinit vârsta de 25 de ani până la vârsta de 63 de ani la momentul depunerii cererii.
- Care este suma maximă a finanțării?
Solicitați suma de finanțare de care aveți nevoie. Vom analiza cererea dvs. și vă vom informa despre suma maximă posibilă a creditului pentru dvs. Posibil vă vom oferi un credit în sumă mai mare sau mai mic de cel solicitat .Suma maximă a creditului pe care o putem oferi este de 15.000 EUR. Veți primi beneficiu în orice caz - veți afla suma finanțării pe care o puteți primi chiar astăzi și veți putea planifica bulgetul ulterior.
- Cum puteți solicita un credit?
Puteți solicita un credit pe pagina noastra www.primero.md:
1. Alegeți suma necesară a creditului și termenul de achitare;
2. Completați datele necesare: nume, prenume, număr de telefon, adresă de e-mail.;
3. Depuneți cererea și în decurs de 15 minute veți fi contactat de consultantul dvs.personal.
- Ce documente sunt necesare pentru a obține un credit?
Pentru a analiza cererea dvs., nu avem nevoie de documente suplimentare despre venitul sau obligațiile dvs. Pentru a depune o cerere, vom avea nevoie de consimțământele dvs. pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru a ne convinge că expeditorul cererii este direct persoana ale cărei date sunt indicate în cerere. Pentru a încheia un contract, vor fi necesare următoarele documente:
1. Buletine de identitate a tuturor participanților;
2. Certificat de înmatriculare.
- Pot obține finanțare dacă am deja un credit de la o bancă sau alte instituții de creditare?
De regulă, deținerea altor credite de la alte instituții nu este un obstacol în aprobarea cererii. Totul depinde de suma plăților lunare care trebuie să le faceți pentru a achita alte datorii. Vă sfătuim să depuneți o cerere și să aflați despre capacitățile dvs. chiar astăzi!
- Unde și de la cine poți alege o mașină?
Puteți alege o mașină atât de la o persoană fizică, cât și de la o persoană juridică, precum și de la orice piață auto. Este important ca automobilul să fie în stare tehnică bună, iar kilometrajul să nu depășească 300000 km și vârsta nu mai mare de 15 ani. Vă recomandăm să luați în considerare ofertele partenerilor noștri specializați în vânzarea de mașini second-hand https://auto.mogo.md/
Analiza cererii
- Cât dureaza analiza cererii?
De obicei, toate cererile sunt revizuite în decurs de o oră, dar în cazul unui flux mare de clienți, durata procesului de revizuire a cererilor poate crește. Dacă nu ați primit raspuns în decurs de o oră, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: 022-80-28-28 și vom analiza cererea dvs în ordine prioritară.
- Ce facem dacă nu ați primit răspunsul la solicitarea de credit de ceva timp?
De obicei, răspunsul poate dura mult timp în cazul unui flux mare de clienți. În acest caz, contactați-ne prin telefon la nr.: 022-80-28-28 și vom analiza cererea dvs in ordine prioritară.
- Ce rată a dobânzii se va aplica?
Creditele eliberate de Primero au rata dobânzii de la 1% până la 1,5% pe lună, ceea ce este comparabil cu ratele dobânzilor băncilor. Cea mai mică dobândă este de 1% pe lună și se aplică pentru clienții a căror nivel de venituri este înalt. Dacă doriți să aflați ce rată a dobânzii va fi aplicată dvs. depuneți cererea pe www.primero.md și primiți o ofertă pentru finanțare în doar o oră.
- Cum primesc un răspuns cu privire la credit?
Dacă luăm o decizie pozitivă pentru a vă acorda creditul, vă vom contacta telefonic, la numărul care este indicat în cerere, pentru a clarifica ultimele întrebări înainte de încheierea contractului. Dacă decidem să refuzăm creditul, vă vom înștiința printr-un SMS și un e-mail.
Încheierea contractului
- Care sunt următorii pași după confirmarea creditului?
După aprobarea creditului, toate părțile interesate (client, fidejusor, vânzător) pot să se apropie de unul din oficiile noastre de deservire a cliențiilor din Chișinău, luând buletinul de identitate, documentele mașinei și automobilul . Dacă ați ales o mașină de la partenerul nostru, mergeți la dealerul auto cu buletinul de identitate. După semnarea contractelor, cumpărarea unei mașini în leasing presupune că până la achitarea integrală a datoriei, mașina va rămâne în proprietatea locatorului - organizația care oferă serviciul financiar.
- Care este procesul de încheiere a unui contract?
Contractele se încheie doar în oficiile companiei noastre, discutând fiecare clauză a contractului și lămurind etapele ulterioare a procesului. Pentru o comunicare mai efectivă și pentru încrederea în contractele semnate puteți invita și vânzătorul mașinei.
- Se va aplica comision pentru acordare?
La încheierea contractului, se aplică o taxă de acordare a creditului. Puteți achita acest comision în rate împreună cu plata lunară. Costul comisionului este egal cu 5% din suma creditului.
- Este necesară prima rata?
Puteți beneficia de credit fără să aveți prima rată, cu toate acestea existența aportului propriu vă va ajuta la reducerea sumei creditului și să reduceți plata lunară.
- Cum și când voi primi finanțarea?
Veți primi creditul în dependență de cât de repede vor fi semnate contractele - suma finanțării va fi transferată imediat după încheierea contractului.
- Cum înregistrați noul proprietar al mașinii?
După înregistararea drepturilor de proprietate si a contractelor de credit și gaj veți deveni proprietarul mașinii ceea ce însemnă că puteți în continuare să folosiți mașina ca proprietate personală. În termen de o lună trebuie să vă apropiați din nou la ASP pentru a obține certificatul de înmatriculare a mașinii pe suport de plastic.
Condiții de creditare
- Este posibil să călătoriți cu mașina peste hotarele RM?
Veți putea călătorii peste hotarele țării doar că va trebui să solicitați o procură de la Primero. Puteți obține procura dacă ultimele 3 plăți sunt efectuate la timp (fără întîrzieri).
- Poți obține mai multe credite la Primero în același timp?
Dacă decideți să achiziționați o altă mașină în cooperare cu Primero, vă vom oferi un credit dacă plățile pentru primul contract de credit nu sunt restante și dacă situația dvs. financiară s-a schimbat nesemnificativ, precum și dacă suma totală a creditului nu depășește 15 000 EUR. Aplicați astăzi și aflați ce posibilităti aveți!
- Cine poate folosi mașina?
Puteți folosi mașina dvs. dacă aveți un permis de conducere valabil, membrii familiei dvs. și persoana specificată ca șofer în contractul dvs.
Achitarea creditului
- Care sunt rechizitele de plată ale Primero?
Beneficiar - OCN Mogo Loans SRL, IDNO 1017600033216, nr conturilor: MD06VI022243000000173MDL în BC Victoriabank SA, MD49EX0000002251749484MD în BC Eximbank SA cu indicarea denumirii plății și nr contractului.
- Cum aflați suma spre achitare?
În fiecare lună, cu câteva zile înainte de data plății, vă trimitem un mesaj pe telefon și pe e-mail., care conține suma pentru plată; De asemenea, puteți afla suma pentru plată apelând la numărul 022 80 38 38.
- Cum puteți închide anticipat creditul?
Informați-ne despre dorința dvs. de a achita creditul înainte de termen, sunându-ne la 022 80 38 38 sau trimițându-ne un e-mail. la adresa electronică, vă vom trimite o factură unde va fi indicată suma spre achitare. Anunțați-ne când ați achitat factura , vă vom elibera o autorizație pentru a înregistra mașina pe numele dvs. sau în cazul creditului cu auto în gaj vă vom elibera un document de scoatere a mașinii din gaj.
- Cum se reînmatriculează mașina atunci când creditul este plătit?
Informați-ne când creditul este plătit integral și vă vom elibera o autorizație pentru a vă înregistra vehiculul pe numele dvs. sau în cazul creditului cu gaj auto un document pentru scoaterea mașinii din gaj .
- Ce se întâmplă dacă nu este posibil să efectuați o plată la data specificată în contract?
Înțelegem că, uneori, este posibil să fie întârzierea primirii veniturilor. Dacă se întâmplă acest lucru, contactați-ne prin telefon 022 80 38 38 și vom găsi o soluție reciproc avantajoasă. Însă trebuie să țineți cont de faptul că, conform contractului, pentru fiecare zi restantă, vom fi obligați să percepem o taxă de întirziere în valoare de 0,5% din suma plății restante.